zaterdag 23 juni 2012

Wat ik wil kopen in the USA

Hooii Hooii.
Ik ga binnenkort naar the USA, bijna alles is daar goedkoper van make-up tot lingerie, van dvd's tot tassen.  Natuurlijk ga ik daar veel shoppen, en kopen. Ik heb een wishlist gemaakt van de dingen die ik in ieder geval daar wil kopen. De meeste dingen heb je al voorbij zien komen maar ik dacht ik kan het beter allemaal daar kopen voor weinig in plaats van hier voor veel.

Uggs♥:
Iets van 2 jaar geleden kreeg ik uggs voor mijn verjaardag en sins dien heb ik ze nog steeds niet. Ik ging ze in Amerika kopen want ze zijn daar stukken goedkoper. Maar dit jaar gaan we weer :) naar USA dus dan ga ik ze kopen. Daar heb je speciale stores van Uggs en heel veel verschillende!

Playboy luchtje♥:
Jullie lezen het goed, een playboy luchtje/parfum. Ik heb er al 1 ( ook van USA) maar die is bijna op :( .  Het luchtje kost ongeveer 10 dollar, en hier rond de 15 euro.
 
Tas♥:
Ik hoop dat ik een hele leuke (grote), mooie tas vind. Ik heb alleen maar 'kleine tasjes'. En hier kosten ze ook duur. Ofcours wil ik een Birkin bag, maar ik denk dat hij in the USA net zo duur is.
Mascara♥: 
Ja ik heb al veel mascara maar.. in Amerika zijn de mascaras veel minder duur. Dus ik ga er zeker een paar kopen.Ze zijn daar zo ronde de 5 dollar en hier rond de 15 dollar! Je lacht je rot met die prijzen. Haha.




















Make-up kwasten♥:
Ik heb wel veel make-up kwasten maar bijna geen goede! Het liefst wil ik ook nog 1 grote dikke kwast bijv. voor de foundation of blush. (kijk hieronder)

 




Nou dat wil ik (ieder geval) wel zo een beetje.

xx

Geen opmerkingen: