vrijdag 22 juni 2012

Questions for me

Hooii Hooii.
Iedereen heeft wel eens een slechte gewoonte of dingen die je doet terwijl je het helemaal niet door hebt. Dat heb ik dus ook. Dus ik stel  'rare' vragen aan mezelf. Die ik jullie laat zien. Ik denk dat jullie de meeste dingen nog niet wisten. Nou kijk snel hieronder voor de vragen en antwoorden.

Wat is je bijnaam hoe je familie je noemt?
In groep 8, noemde sommige mensen mij 'Denneboom'. Mijn ma en pa noemen mij 'Nies', het is een soort van afkorting (Denise). Mijn vrienden en vriendinnen noemen mij gewoon Denise.
Wat is een slechte gewoonte van jou?
Ik bijt/beet nagels. Ik probeer te stoppen maar soms lukt het gewoon niet.
Wat is de nummer waarop je helemaal stiekem los gaat als je alleen bent?
 The Partysqua & Reverse ft. Gers, Adje & Jayh. - ik ga hard
Wat is je eerste knuffel en hoe heette die?
Mijn eerste knuffel was een konijn en hij heette Nijntje, haha ik denk dat je die al had verwacht.
Welk liedje vind je nu helemaal te gek?
Rudimental ft. John Newman - feel the Love
Ben jij verwend?
Ja absoluut, maar zo gedraag ik mij ieder geval niet. (denk ik)

xx

Geen opmerkingen: