vrijdag 18 mei 2012

Wishlist mei/juni

Hooii Hooii.
De laatste tijd wil ik echt veel dingen, niet normaal! Dus dacht ik, ik kan wel een wishlist maken van de dingen die ik heel leuk vind en die ik graag zou willen hebben. Dus dit is mijn wishlist (van deze maand):
-Jas met bont:


Ik wil heel graag een jas met bont, want dat is lekker warm en ik vind hem mooi. Niet speciaal deze maar we een voorbeeld. Het is trouwens een Nickelson.

-Uggs laarzen:
Ik hou heel erg van Uggs laarzen maar zalf heb ik er geen 1. Ik mag van mijn ouders wel uggs maar dan in Amerika maar dat duurt nog wel lang want we gaan volgend jaar pas daar naar toe.
THE Musthave Bag ZwartTHE Musthave Bag OranjeFashion: Emma zandFashion: Emma zandFashion: Emma zand
damestassen - handtassen - Emma fuchsia 
Ik hou van 'grote' tassen. En zeker van die hierboven! Ik vind ze zo mooi! Maar helaas zijn ze echt duur (voor mij). 

- Foundation:
 Ik heb zelf wel foundation maar ze zijn allemaal te donker voor mij. Dus heb ik er één nodig die precies mijn tint is. Heb jij een foundation of weet jij er 1 die heel goed is plaats een comment!

- Lippenstift/ lipstick
 
Ik heb eigenlijk bijna geen lippenstift, en ik wil er wel ééntje die heel mooi en goed is. En niet te duur natuurlijk.

Deze dingen staan er allemaal op mijn wishlist.
Q: welke dingen staan op jouw wishlist?
xx

Geen opmerkingen: