zondag 27 mei 2012

Shoplog Primark

Hooii Hooii.
Ik heb weer een shoplog voor jullie, maar dit keer alleen maar dingen van de Primark. Zoals jullie weten ben ik echt een fan van de Primark. Elke keer als ik in de stad ben moet ik er wel heen. Ze hebben daar mooie spullen, dingen vaak in de sale en leuke kleding, accessoires, tassen enz. Dit keer heb ik daar dus weer dingen gekocht, en een paar daar van waren in de sale. Kijk snel verder. (Oeps sommige foto's zijn ondersteboven sorry!) Ik zet er ook bij als het sale is of niet.





Mijn aankopen zijn: 

Slipper 1.50 euro(geen sale) : Ik ging kijken bij de schoenen, dus ook bij de slippers. En ik zag deze mooie slippers. Ik vind het een leuk printje en heel handig voor vakantie als je gaat zwemmen bijv. En hij was niet duur!

Bikini met bloemen 5 euro (geen sale): Deze bikini vond ik zo leuk! en hij was maar 5 euro echt niet duur. 

Elastiekjes 50 cent (sale) : Deze elastiekjes waren maar 50 cent en het zijn er echt veel. Ik vind de kleuren trouwens ook mooi.

Nagellak remover pads/wipes 1.50 euro (geen sale) : Deze pads vind ik heel handig! Je kan ze gewoon in je tas stoppen voor onderweg. Je hoeft niet zelf de remover op het doekje te doen.Want het zit er al op. De pads zijn niet zoals je ziet allebei 1.50 euro, maar ze zijn 1.50 voor 2. Echt niet duur!

Op de wipes  zit een soort 'olie', dus als je je handen met de wipes heb schoon gemaakt moet je wel even je handen wassen.  ik denk dat dat goed is voor je huid. In elk doosje zit er 25 pads dus bij elkaar 50. Best wel veel want met 1 pad kan je alle nagellak van beide handen er afhalen

Tasje wit 5 euro (geen sale): Dit tasje was 5 euro, hij is klein (maar fijn) maar wel handig. Zelf heb ik bijna alleen maar kleine tasjes maar ik had nog geen witte.

Riem roze met strikjes 1 euro (sale): Deze riem was maar 1 euro! En ik vind het zo leuk. Met al die  strikjes. 
Lip stain pen: Dit is een lippenstift maar dan als pen. Ik kende hem al maar wist niet dat Primark hem ook verkochte. Ze hebben daar meerdere kleuren maar ik heb er 2 gekocht. Een Rode en een

Borstel roze 2 euro: Deze borstel had mijn vriendin ook gekocht en zij rade mij deze ook aan. En ik vind hem geweldig! Mijn lievelings borstel, een echte aanrader! 
Lip stain pen: Dit is een lippenstift maar dan als pen. Ik kende hem al maar wist niet dat Primark hem ook verkochte. Ik weet dat andere merken het hebben maar primark!?!? Ik vind die stiften echt cool. Ze hebben daar meerdere kleuren maar ik heb er 2 gekocht. Een Rode en een roze.

Dit is alles wat ik heb gekocht, tot de volgende keer! xx



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuke aankopen, ik hou van de Primark (en hun cheap prijzen).

Denise zei

Dank je! Haha ik hou ook zeker van hun (cheap) prijzen!
xx