vrijdag 18 mei 2012

Make-up turtorial

Hooii Hooii.
Ik heb een make-up turorial gemaakt voor jullie. Met deze make-up: Hema Glitter Dust, e.l.f. Eye shadow, essence Crystal eyeliner en 3 kwasten.
 Hier is mijn oog:



Dit heb ik allemaal gebruikt.

 Hema Glitter dust black. Dit heb ik gebruikt voor mijn oogleden: oogschaduw.
< Uitgeveegd, niet uitgeveegd >

Deze heb ik ook gebruikt voor op mijn oogleden.

Elf eye shadow, 1 dollar. 
 De kleuren zijn: Wit, zwart, zwart glitter en grijs glitter. De zwarte heb ik gebruikt voor het lijntje.

Deze kwasten heb ik gebruikt.

2 Estée Lauder en 1 verf kwast.


Deze glitter eyeliner heb ik gebruikt voor boven mijn wimpers: Essence Crystal eyeliner.



Zo ziet hij eruit op mijn hand, niet zo dik maar wel mooi.

xx dat was mijn make-up turtorial wat vond je ervan?

Geen opmerkingen: