zondag 2 juni 2013

Tag: This or That?

Hooii Hooii.
Vandaag doe ik de Tag: This or that? In deze tag heb je 10 vragen en die gaan over van alles. Je stelt een vraag over 2 dingen en je moet 1 van de twee kiezen. Snap je ?


1. Voor altijd nagellak of lippenstift dragen?
Nagellak denk ik. Want nu daag ik ook nagellak meer dan lippenstift.


2. Geen been of geen arm?
Dit is een moeilijke vraag want ik kan met geen van beide leven maar ik kies toch voor

3 .Soms lipgloss of soms mascara?
Mascara! Ik kan wel zonder lipgloss maar zeker niet zonder mascara.

4. Altijd een broek of een rok dragen?
Ik denk.. een broek want een rok in de winter, dacht het niet.


5. Elke dag sla eten als middag eten of elke dag patat eten als avond eten?
Zeker de sla want het is gezond en als ik elke dag patat eet dan word ik als na een 1 week misselijk.

6 . Aardbei of banaan?
Dit is geen moeilijke vraag ik kies zeker voor aardbei!

7. Mobiel of tv?
Alweer een moeilijke vraag, maar ik kies toch m'n mobiel want daar kan ik meer op doen.

8.Tablet of pc/laptop?
Mijn laptop.

9. Jersey Shore of Geordie shore?
Dit is geen moeilijke, ik kies de Jersey Shore want die vind ik veel leuker!
Large

10. Lippen balsem of Blush?
Lippen balsem, nu ik geen lippenstift heb gekozen (zie vraag 1) heb ik tenminste nog lippen balsem op mijn lippen.

xx

Geen opmerkingen: