zondag 2 juni 2013

Favorieten Mei 2013

Hooii Hooii.
Vandaag laat ik mij favorieten zien van de afgelopen maand.



Dove Silk Dry deodorant:
Ik ben altijd wel fan van Dove geweest en nu zeker weer. Deze deodorant vind ik heel goed en hij ruikt ook heel lekker, alleen op het einde van de dag ruik ik de deo niet meer.

 Hij kost 3,45 euro op deze site.

Ring Primark:
Toen ik in Primark liep zag ik deze zwarte ring, ik vond hem heel mooi en hij was heel goedkoop! Hij kost 3 euro ongeveer.

 De zijkant:

Essence Glossy lipbalm:
Deze lippen balsem heb ik al heel lang, maar ik heb hem eigenlijk nooit echt gebruikt. Maar toen ik hem weer na een paar maanden weer gebruikte vond ik hem heel goed werken het is ook een mooie kleur en hij blijft lang op je lippen zitten. Hij kost ongeveer 2 euro.
De achterkant:
 Op mijn arm:

 Op mijn lippen:

Max colors eyeshadow:
Deze oogschaduw had ik een keer gekocht bij de Action, voor heel weinig. Maar tot mijn verbazing is hij heel goed. Hij geeft veel pigment af en het zijn mooie kleurtjes. Ik weet niet hoeveel hij kost want de oogschaduw zat samen in een pakket met 2 dingen erbij.
 Getest op mijn arm:
 De kleuren zijn: wit, grijs en zwart met glitters.
 Er zit ook een 'kwastje' bij maar die gebruik ik niet want een normale kwast vind ik veel handiger en beter werken.

Nivea Hawaii flower & oil douchegel:
Ten eerste wat ruikt deze douchegel lekker! Er zitten ook 'olie parels' in en dat vind ik heel handig.

 Hij kost: 3,45 euro bij Albertheijn

Max eye-liner:
Deze oogpotlood komt ook van de action, en ook van Max.
  ♥
 Dit oogpotlood heeft twee kanten, de één is een potlood en de andere kant een 'spons'. Waarmee je het kan vervagen.

Max Nails Long Lasting:
Dit is alweer het derde product van Action, lang leve Action! Deze nagellak heb ik al heel lang maar ik heb hem weer herontdekt. Hij blijft lang op mijn nagels en hij droogt snel. De nagellak kost ongeveer 1 euro.

NYC Long Wearing nail polish:
Weer een nagellak maar dan van New York Color. Ik heb deze nagellak in Amerika gekocht en hij was daar veel goedkoper! Hier kost in Amerika 0,99 dollar cent. En hier kost de nagellak ongeveer 3 euro.

 Dit is nummer 133 Purple Pizzazz.
 De kleur is paars met een blauwe ondertoon.

Gosh Lift me up! Foundation:
Ik koop eigenlijk nooit wat van Gosh maar deze foundation was een keer in de 'sale bak' van Kruidvat voor maar 2,50 euro. 

 De achterkant:


Op mijn arm:

Favorite song:
Mijn favoriete liedje van deze maand is: Lightweights van Demi Lovato. Klik hier om hem te beluisteren of om mee te zingen


Wat zijn jouw favorieten van deze maand?

xx

Geen opmerkingen: