donderdag 27 juni 2013

Shoplog Primark en Bruna Zaandam

Hooii Hooii.
Ik heb vandaag geshopt bij de Primark en de Bruna in Zaandam. Ik heb een paar dingetjes gekocht, kijk snel verder.


Dit is alle wat ik heb gekocht:

Magazines Fashionista & Blogazine 5,99 euro:
Deze magazine zag ik bij Aranka. Deze magazine is anders dan normaal hier staan allemaal dingen in over bloggers over hun leven hun kledingkast en nog veel meer, i love it! Ik heb hem gekocht bij Bruna, ik ga hem lezen in het vliegtuig naar Amerika toe..
 Er zaten 2 boekjes in: Fashionista en Blogazine.

3 paar sokken 2,50 euro:
Deze Amerikaanse sokken heb ik bij Primark gekocht, als je het nog niet wist; ik ga dit jaar naar Amerika. Ik vond ze wel leuk!

Baked Eye Shadow 1,50 euro:
Ik heb eigenlijk geen oogschaduw nodig maar toen ik zag dat hij maar 1,50 euro was, heb ik hem meteen in m'n mandje gedaan.

 Bruin & Wit.
 Hij is goed gepigmenteerd.

Cropped top with dots 6 euro:
Toen ik deze top zag was ik er meteen verliefd op. Dit is geen gewone t-shirt maar een wat 'kortere' t-shirt. Met dots!


Orange /roze trui 3 euro:
Er waren een paar tafels met sale, boven die tafels stonden bordjes met drie en twee euro. Ik vond toen deze orange/roze trui.

High waist Skinny 5 euro:
Toen ik deze broek thuis ging passen wilde ik hem niet meer uit doen. Ik voelde me een 80'  chick haha!  Hij zat net iets te strak maar ik vind hem wel lekker zitten. Hij koste ook maar 5 euro,dat krijg je nergens.

Als ik hem aan heb samen met mij top:

Paarse Short 3 euro:
Deze short vond ik ook bij de t-shirts met sale.

 Je hebt verschillende kleuren.
De achterkant is hetzelfde.

xx

Geen opmerkingen: