donderdag 27 juni 2013

My Summer vacation 2013: my wishlist Part 3

Hooii Hooii.
Zoals jullie weten ga ik in de zomer naar Amerika wat niet mag ontbreken is een wishlist! Op deze 'lijst' staat alles wat ik wil kopen in the USA. Kijk snel verder.


Fashion & Hair:
wishlist usa 2013
- Colored shorts:
Ik heb al best wel veel korte broekjes maar ik heb er geen één met veel kleurtjes of een Amerikaanse vlag.

- Jurk voor examenfeest:
Volgend jaar heb ik op school een examenfeest, bij Ross verkopen ze heel veel jurkjes voor heel weinig. Dus ik hoop dat ik er een leuke zie!

- Haarband en elastiekjes:
Ik zoek al heel lang naar een dikke haarband maar ik kan er maar geen vinden, dus ga ik bij Amerika kijken.

- Hoed voor in Phoenix:
Als ik in de zomer een rondreis ga maken, gaan we ook naar Phoenix. Alleen Phoenix is de warmste stad van Amerika dus moet ik even in Amerika kijken voor een leuke hoed of pet. Ik koop deze niet in Nederland want als je hem in de koffer doet wordt helemaal lelijk.

Beauty:
wishlist usa 2013
- Maybelline mascara:
De mascara van Maybelline is in NL altijd 10 tot 16 euro, in Amerika zijn ze maar ongeveer 5 dollar. Dus daar ga ik een paar mascara's kopen.

- Body splash:
'Every girl needs a Body splash.'

- Make-up brushes:
Ik heb niet zo heel veel make-up kwasten en hier zijn ze ook best wel duur, dus die ga ik zeker ook halen!

- Eos lipbalm:
Ik heb precies dezelfde balvormige lippenbalsem van het merk 'Balmi'. Ik had hem bij Douglas gekocht voor 5 euro. Eos is best wel goedkoop in Amerika dus ik ga er daar ééntje halen.

- Lady Speed stick:
Voor diegene die niet weten wat Lady's speed sticks zijn: Dat zijn cremerige deodorants. Ik hou zo veel van deze deo's!  Ze kosten ook maar 1 dollar bij 99 dollar cent shop. De speed stick helpt mij altijd tegen zweet en ze ruiken altijd heel lekker!

- Matt powder:
Mijn gezicht glimt soms dus wil ik een matte doorzichtige  poeder kopen.

- Gezichts-scrub:
Omdat mijn gezichts-scrub op is, haha.

- Foundation & Concealer:
Want In Nederland zijn foundations en concealers veel duurder.

- Parfum Playboy:
Ik heb wel eens eerder parfum gehad van Play Boy maar die is bijna op. Ik wilde vorig jaar al deze parfum kopen maar toen ben ik het vergeten.

Other stuff:
wishlist usa 2013
- Rings:
Ik ben niet zo heel veel ringen, dus ga ik er een paar kopen in The USA.

- Nerds:
FOOD! Jupp, ik hou van eten. Ik ben heel vaak naar Amerika gegaan maar ik heb nog nooit 'nerds' gegeten. Dit wil ik zeker is proberen!

- Lauren Conrad Beauty:
Dit boek wilde in in Nederland kopen maar laatst zag ik dat hij gewoon Engels is, dus dacht ik 'ik kan hem ook in Amerika halen maar dan veel goedkoper!'

- Camara:
Ik wil al heel lang een camara maar hier zijn ze soms nog best wel duur dus ik hoop dat ik er één zie in Amerika die niet zo duur is.

- Chunky necklace:
Deze gouden ketting wil ik al heel lang, ik zag hem een keer in de Primark voor 5 euro. Als ik in Amerika ben ga ik zeker kijken of ze deze daar ook verkopen.

xx

Geen opmerkingen: