maandag 8 april 2013

Review: Andrélon accent serum

Hooii Hooii.
Mijn haar is de laatste tijd erg droog. Dat komt ook een beetje door het weer. Ik zocht een serum voor in mijn haar en toen zag ik deze in de Action.

Toen ik in Action liep kwam ik dit tegen: Andrélon accent serum. Ik wist niet dat je in Action Andrélon kunt kopen, en het is ook nog veel goedkoper!

Hij koste 1,39 euro.  Terwijl het in de Kruidvat 3,59 kost.
Op de achterkant staat een beschrijving zodat je weet hoe het moet. Heel handig! Er zit 25 ml in.
De serum is olie-achtig zo kan je het goed in je haar verdelen. Je hebt ook maar heel weing nodig voor je hele haar. Je doet er dus heel lang mee. Ik raad hem zeker aan als je droog haar hebt zoals mij.
Als je hem koop zit er een doosje omheen.
De beschrijving zie je hier boven. Een beetje wazig, oeps!

xx

Geen opmerkingen: