zaterdag 9 juni 2012

Het EK begint

Hooii Hooii.
Vanaf gister begon het EK. Zelf ben ik daar niet zo een fan van maar ik ga toch proberen te kijken. Gister speelden Rusland tegen Tsjechië. Ik heb ongeveer de helft gekeken. Rusland heeft gewonnen met 4-1.

De kleur van het Nederlands elftal is oranje. Dus heb ik vandaag speciaal voor voetbal, oranje aangetrokken. Mijn nagels zijn ook oranje, ik heb een paar foto's gemaakt. Wil je ze zien kijk dan hieronder, wil je ze niet zien dan is er rechts een mooi kruisje waar je op moet klikken. Hihi.

Mijn nagels:




 Wat ik aan heb:








































Broek: x
T-shirt: Primark
Ketting: Primark
Armbanden: Primark (elastiekjes) + Amerika (armbanden)
Duivel oortjes: Action
Bril: Blokker
Boa: x
Hartjes tattoo: Action

xx

Geen opmerkingen: