maandag 4 juni 2012

Favorieten mei 2012

Hooii Hooii.
De maand mei is net voorbij dus laat ik jullie zien wat mijn favorieten van deze maand zijn. Veel lees plezier!

















 Mijn Vogue magazine en tas:
Als eerste heb ik de Vogue♥ gekocht. Je kreeg er gratis een tas bij. Hij is zwart  met tekst.
Op één  kant staat er 'Vogue'  en een vrouw. Onder haar 'hoofd' staat er: Piet .99 Paris.

Aan de andere kant staat er: 'Before it's in fashion, it's in Vogue.'
Het betekent: 'Voor dat het in de mode is, staat het in de Vogue'. En in de 'o' van Vogue staat er: Nederland.




De tas + tijdschrift waren 7 euro.

Garnier B&B Cream:
Dit is ook één van mijn favo van deze maand: Garnier B&B cream. Ik vind hem heel erg goed ik, gebruik hem bijna iedere ochtend. Ik gebruik hem als foundation. Alleen hij is bijna op jammer! Hij kost13 euro ongeveer.
Nail polish remover wipes:
De Beauty Nail Polish Remover Wipes van Primark vind ik geweldig! Ze zijn heel dun en klein. En heel handig voor op reis. Alleen aan de doekjes/wipes zit een soort van olie denk ik , dus als je klaar bent met het er afhalen van je nagellak moet je wel je handen wassen. Verder vind ik hem wel goed.
Per 2 'bakjes' kosten ze bij elkaar: 1.50 euro.

Hand & face mini wipes:
Verder Heb ik ook de Hand & face mini wipes van de Intertoys. Ik vind de verpakking al leuk! En net als de Remover wipes van Primark vind ik deze ook heel handig. Zeker als je in een vliegtuig zit bijv. en je hebt geen doekje om je handen mee schoon te maken dan kan je deze gebruiken.
De doekjes kosten 0.99 cent.
Oogschaduw potlood:
Dit oogschaduw potloodje is van E.l.f.. Ik gebruik hem altijd voor een lijntje te trekken boven mijn wimpers en/of onder mijn oog. Hij is heel handig! Ik heb hem in Amerika gekocht. Hij koste daar 1 dollar.

















Dit zijn mijn laatsten 2 Beauty spullen die ik jullie ga laten zien.

Borstel:
Deze grote roze borstel is van Primark, mijn vriendin had deze al gekocht samen met mij en toen we thuis waren gingen we hem meteen proberen. En wat was hij goed! Toen had ik hem ook gekocht. Hij kamt je haar echt mooi. Alleen hij is wat groot haha.
De prijs is: 2 euro.

Deodorant:
Mijn deodorant van Fa hebben jullie al natuurlijk eerder gezien maar hij behoort echt tot mijn favorieten van de maand Mei! Hij koste:ongeveer 2 euro.

Dat waren al mijn favorieten van de maand mei. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xx
xx

Geen opmerkingen: