donderdag 15 augustus 2013

My favorite YouTube Beauty Guru's ♥

Hooii Hooii.
De laatste tijd kijk ik steeds vaker naar filmpjes van beauty guru's op YouTube,ik vind dat heel leuk om te doen. Ik volg er ook een aantal meisjes op (abonnees). Ik laat jullie zien wat mijn favorieten guru's zijn van dit moment.

BeautyBabe44 / Livinlikelindsey
Lindsey heeft 2 acounts, haar 'beauty' kanaal wara ze haaar beauty en fashion videos post. En haar andere kanaal waar Lindsey haar dagelijkse leven met jullie deelt. 


StilaBabe09
Meredith is een meisje die van make-up en fashion houd maar ze is ook zo gek als een deur en daarom vind ik haar filmpjes leuk om te zien. 


Bethany Mota is heel mooi en lief meisje, zij maakt ook leuke make-up filmpjes en nog veel meer.

Bunny is totaal anders dan andere meisjes, ze trekt altijd rare bekken en ze is ook grappig. 

De filmpjes van Christine gaan de laatste tijd alleen maar over haar vakantie landen of waar ze naar toe gaat. Wel jammer want ik vond haar Beauty filmpjes altijd zo leuk, zeker toen ze haar stash en haar hele kamer ging opruimen. Klik hier voor part 1. Want woow wat heeft zij veel make-up! 

Lauren is een meisje die ook make-up  maar ook ander filmpjes post.

..is een mooi meisje die in Engeland woont. Ze maakt leuke filmpjes en past soms op een schattig meisje genaamd: Darcy. Klik hier voor een filmpje met Darcy. 


2 Zusjes met allebei heel andere style. Ze shoppen ook vaak bij een thrift shop, en komen vaak thuis met leuke dingen! 

Dit waren al mijn favorieten youtubers. Welke YouTube guru is jou favoriet?

xx

Geen opmerkingen: