zondag 23 juni 2013

My Summer vacation 2013: Mijn top 5 American stores Part 2


























Hooii Hooii.
In part 1 vertelde ik dat ik in de zomer vakantie naar Amerika ga. Vandaag laat ik jullie mijn top 5 winkels zien.


Winkels top 5:
Bijna alle dingen in Amerika zijn goedkoper. Bijv. mascara kost hier 15/16 euro ongeveer en in Amerika zijn de mascara's ongeveer 5 dollar. De kleding is daar ook veel goedkoper.

1. Ross:
In Amerika is er een winkel die heet 'Ross Dress For Less' In deze winkel kan je van alles kopen! Zoals schoenen, broeken, lingerie, maar ook meubels en parfums en nog veel meer. Bijna alles wat je daar kan kopen zijn echte merken (Calvin klein enz.) voor een betaalbare prijs! Ik had bijvoorbeeld echte Allstars gekocht voor 24,99 dollar (22 euro) en in het echt zijn ze ongeveer 60 euro! Tjaa Nederland is gewoon een duur land.

In Amerika zitten veel winkels van Ross. Als ik naar Amerika ga, gaan we daar wel 1 keer per dag heen, omdat het gewoon zo goedkoop is! Ik raad deze winkel zeker aan!

2. Target:
Niet alleen Ross maar ook andere winkels zijn heel goedkoop, zoals Target or 99 dollarcent shop en nog heel heel veel meer. Target is een supermarkt maar ze verkopen daar ook elektronica make-up, shampoo ,kleding enz. Het make-up merk E.LF. verkopen ze daar ook. (Wie E.L.F. niet kent, dat is een make-up merk maar dan veel goedkoper. Heel veel producten verkopen ze ook voor 1,2 of 3 dollar! Je kan de make-up ook online kopen.)


3. 99 dollar cent store:
Je hebt ook een winkel in Amerika die heet '99 cent only stores'. Bijna alles kost daar 99 dollar cent. Sommige dingen kosten daar ook 1 of  dollar, maar ach dat is ook niet zo veel ;).  In deze winkel verkopen ze verjaardag dingen, eten, drinken, (verjaardags-) kaarten mar ook make-up. Ik heb er vorig make-up gekocht van het merk: Aziza. Er zitten 2 kleuren in, één roze en één licht bruine. Deze blush vind ik heel mooi en goed alleen hij geeft niet zo heel veel pigment af dat is wel jammer. Mara je moet zeker is een kijkje nemen in deze winkel.


4. Walmart:
Walmart (in het Nederlands 'Walmarkt') is ook een supermarket zoals Target. In deze supermarkt verkopen ze maybeline, covergirl, Eos, NYC, en nog veel meer. In deze winkel koop ik altijd mijn make-up (natuurlijk als ik in Amerika ben) want daar is het gewoon veel goedkoper! Bijv. mijn moeder koopt altijd één bepaalde lippenstift van New York Color, en die kost hier ongeveer 3 euro en in de Walmart kost hij 98 dollarcent. Zoals ik eerder zei zijn de mascara daar ook veel goedkoper! Daarom koop ik daar altijs iets van 3 mascara's want dan hoef ik niet meer te kopen in Nederland, dat scheelt weer geld!

Ik koop ook altijd het meeste van mijn schoolspullen bij Walmarkt. De schriften die je hier onder ziet heb ik ook gekocht, 3 in totaal. En dat maar voor 42 dollar cent! Hier zijn ze ongeveer 2 euro en bij de Action 1 euro. Ik koop daar ook altijd mijn pennen, (gekleurden) potloden, etui, lijm enz.


5. Sugar Factory
Sugar factory is een snoepwinkel met de lekkerste lolly's, koek en snoep. In Amerika is hij ook niet zo duur! Als ik in Las Vegas ben ga ik daar altijd naar toe. In Planet Hollywood en in Parijs zitten er allebei  één.



De foto hieronder is in het 'winkel centrum' Miracle Mile shop gemaakt.

Candy Candy Candy!


Wat vind jij van deze winkels? Binnenkort komt deel 3.
xx

Geen opmerkingen: