dinsdag 1 oktober 2013

Tag: The Autumn tag

Hooii Hooii.
Ik heb al heel lang geen tag gedaan, dus het word weer eens tijd! Dit keer 10 vragen over de herfst.  Lees snel verder. 500px / *** by Tanya Shakh
1. Favoriete ding aan de Herfst?
Het leukste vind ik aan de herfst dat het dan kouder word zodat je je leukste sweater kan dragen. Ik vind het  ook leuk om met vrienden een film te kijken met veel eten, gezellig!
Untitled
2. Favorieten drankje?
Aardbeien thee met honing. Ik hou van aardbeien, en de honing maakt het lekker zoet!
Tumblr
3. Favorieten geur of kaars?
Ik steek bijna nooit kaarsen aan, maar ik vind het wel heel gezellig.

4. Leukste Lipstick?
In de herfst vind ik donker paars of rood het mooist. Ik draag nooit te donkere lipstick want ik vind mezelf daar nog te jong voor.
i keep it realer than most i know you're feelin it | via Tumblrbeautiful girl model with dark lipstick

5. Favorieten kleuren voor op je ogen?
Zoals Lipstick vind ik donkere oogschaduw het mooist. Bruin of bordeaux vind ik ook heel mooi.

6. Favorieten dagcrème? 
Ik gebruik nu Dove Bodylotion als mijn dagcrème.
♡ fall in love with yourself first ♡ | via Tumblr
7. Favorieten liedje? 
Mijn favorieten liedjes van dit moment zijn: T.I. ft. Keri Hilson - Got your back & Chris Brown - Beg for it.


8. Favorieten nagellak?
Het zijn er drie. De eerste is een rode: 60 seconds nummer 310 Red Carpet van Rimmel London. Deze is metallic met een blauw gloed, heel mooi: Ultimate Nail Lacquer nummer 600 After Eight van Catrice cosmetics en de laatste is ook rood: Etos Quick Dry Nail Polish hij heeft geen nummer..

9. Favorieten plek om te zijn?
Zoals ik al zei met vrienden of familie een avondje bank hangen en 100 films kijken met lekkere hapjes!

10. Favorieten outfit?
Ik heb niet echt een favorieten outfit, ik draag gewoon wat ik leuk vind.  Maar waarschijnlijk een jeans, sjaal, laarsjes en een vest met t-shirt of sweater. sweatshirt

xx

Geen opmerkingen: