donderdag 24 oktober 2013

Tag: 10 things you don't know about me

Hooii Hooii.
Ken jij de tag '10 things you don't know about me' al? Bij deze tag vertel ik 10 dingen die je nog niet over me weet.

1. Ik zit in de vierde klas:
Ik zit nu in de vierde klas van het vmbo dus dat betekent dat de examens binnenkort beginnen, spannend!


90 minutes exam

2. Vroeger was ik heel onzeker, terwijl ik dat nu juist niet ben:
In groep zes, zeven en acht was ik heel onzeker. Ik werd ook vaak gepest. In de eerste ging iedereen naar een andere school en ik ook. Ik werd toen niet meer gepest. En tot de dag van vandaag word ik steeds zelfverzekerder.
Lady gaga Quote #4

3. Ik ben echt geen ochtend mens:
De sommige mensen hebben juist veel energie in de ochtend en doen van alles, nou ik ben dan juist heel lui. Ik doe bijna niks en verlang weer naar m'n  bedje.
Good morning ☕️

4. Milka... chocolade is mij lievelings chocola:
Milka chocola en dan de caramel versie vind ik het lekkerst! Als je me dit geeft kan je me heel blij krijgen, en eet ik hem helemaal in mijn eentje op ;).

5. Ik heb spastische darmen:
Elke keer na het avond eten had ik buikpijn, dus ga ik na een paar weken naar de dokter. Hij zei dat ik 'spastische darmen' heb. Als je iets eet waar je niet goed tegen kan dan krijg je heel erge buikpijn. Het is niet dat je een lijst krijgt met de dingen waar je niet tegen kunt, maar je moet het zelf uit zoeken.

6. Henny Huisman is mijn achterneef:
Ja je leest het goed. Mijn moeder is de nicht van Henny dus ben ik een achter nichtje van Huisman. Ik ga bijna nooit met hem om en zie hem soms op tv..


7. Mijn kleding style is heel erg verander van de derde naar de vierde klas:
In de derde klas droeg ik meestal schattige en lieve outfit. Maar nu in de vierde draag ik wat stoerdere outfits.
VansDopeness

8.Ik heb nog nooit huisdieren gehad en heb er ook geen:
Mijn moeder en broer zijn allergisch voor katten en honden, we gaan met de zomer altijd wel 2 tot 3 weken op vakantie en mijn opa en oma kunnen er dan niet oppassen. Daarom mag ik geen huisdier.
cute cat

9. Ik hou van feesten:
Ik heel erg van feesten, waar je lekker los op kan gaan met vriendinnen en vrienden!
This ain't a blog for the broken-hearted.

10. Mijn (andere) achter neef woont in Amerika:
Mijn familie en ik hebben zijn vrouw en hem twee keer opgezocht in Amerika. We verbleven de eerste keer in zijn grote huis voor 1 dagje. Het was heel gezellig maar we hadden niet veel gedaan. Hij is niet rijk nee, haha.
redlipsandalcohol.tumblr.com ✿✿✿

xx

Geen opmerkingen: