zondag 1 september 2013

Wishlist september 2013

Hooii Hooii.
September is alweer begonnen dus dat betekent een nieuwe wishlist. Ik laat zien wat ik heel graag  zou willen of wat ik ga kopen met behulp van plaatjes. Kijk snel verder.
wishlist september 2013

Zilveren ketting:
Als eerst wil ik een chunky ketting. Ik heb als een gouden van Primark gekocht and i love it! Hij staat bijna overal mee.

Sleek palette:
Ik zag laatst op de sleek website dat de palette maar 10 euro kosten ongeveer. Ik dacht altijd dat ze rond de 30 euro kosten, hij is ook heel populair en iedereen is er positief over.

Ringen:
Ik heb zelf een aantal ringen maarniet zo heel veel. Bij de Primark zijn ze niet zo heel duur dus wil ik daar een paar kopen.

Legging met zwart/witte strepen:
Ze zijn erg populair net zoals de t-shirts, colbertjes, broeken en leggings. De zwart/witte strepen!

Army jacket:
Ik zou graag een leger groene jas willen, ik vind hem gewoon mooi én stoer.

Zwarte rok:
Deze rok past overal bij! Ik zie hem vaak langskomen bij foto's van bijvoorbeeld YouTube guru's en blogs.

Een tweepersoonsbed:
Ik slaap nu in een éénpersoonsbed en ik vind het maar klein. Toen ik in Amerika was sliep ik de hele vakantie op verschillende tweepersoonsbedden. Ik vind het lekkerder slapen en het past makkelijk in mijn kamer.

Dit waren al mijn dingen die ik wil kopen deze maand, wat staat er op jou wishlist?
xx

Geen opmerkingen: