maandag 30 september 2013

Favorieten: september 2013

Hooii Hooii.
Ik heb lang geen favorieten gedaan  vanwege school en vakantie, maar deze maand is ie er weer. Lees snel verder.


Nagellak M & Lippenstift Maybelline NY:

De 'M' nagellak had ik een keer gekocht op een markt voor maar 1 euro. Hij smeert heel goed en blijft lang zitten! De lippenstift van Maybelline NY had ik bij  Big Bazar gekocht voor 3,99 euro. Hij is niet te donker, het is  een lieve zachte roze kleur.

Derlon oog make-up reinigingslotion: 
Deze Reinigingslotion voor je ogen gebruik ik eigenlijk voor mijn hele gezicht. Hij kost 99 cent en je kan hem kopen bij de Deka Markt of online.

Max Pressed poeder Foundation:
('Max' is een merk van de Action) Ik had foundation nodig want hij was op en toen zag ik deze bij de Action. Toen ik hem thuis op deed dekte hij best wel goed.

Hij kost 0,98 euro. Heel goedkoop!

Action make-up organizer:

Weer iets van de Action haha..

Ik wilde iets voor op m'n bureau waar ik mijn dagelijkse make up in kon doen. Ik zag op verschillende blogs deze 'organizer' van Action. Ik was er heel erg blij over want hij zag er heel mooi en handig uit. Natuurlijk was hij maar ongeveer 2 euro want, tja dat is Action.

Zo ziet het er nu uit.

Dove Visible Effects boy lotion:

Ik had een paar tester hier van. En ik was er best enthousiast over. Hij rook lekker en deed zijn werk. Ik had overal gekeken zoals Kruidvat, Etos en zelfs Action. Maar nergens werd hij verkocht. Tot dat ik bij de Zeeman ging kijken. Daar was hij gelukkig wel te koop, voor 2,99 euro.


Bourjois waterproof eyeliner:

Wauw wat is deze eyeliner goed!  Hij smeert lekker en hij kan inderdaad tegen water. Hij kost ongeveer 2/3 euro. Het is zeker een aanrader!


xx

Geen opmerkingen: