vrijdag 26 juli 2013

Review: Maybelline NY Expres Finish Nailpolish & Color Tattoo

Hooii Hooii.
Ik zag laatst in de Big Bazaar folder dat ze nog steeds make-up van Maybelline New York verkopen voor heel weinig. Ik heb er wel eens iets eerder gekocht  van Maybelline en dat beviel me goed! Per stuk kost een nagellak, oogschaduw, lippenstift enz. 2,99 euro. Nu hebben ze tijdelijk een actie van 2 stuks voor 5 euro.



Toen ik in de Big Bazaar liep ging ik gelijk even kijken bij producten van Maybelline. Tot mijn verbazing zag ik de 'Color 24HR Tattoo'. Ik wilde deze al eens eerder kopen maar ik vond hem iets te duur. Dus toen ik hem voor 2,99 euro kon kopen deed ik hem gelijk in mijn mandje.

De achterkant:


Toen ik verder keek zag ik ook deze mooie nagellak. De 'Express Finish' van 40 seconde nagellak. Toen ik hem op deed droog hij heel snel! Ik weet niet of het 40 seconde was maar dat denk ik wel.

Ik ben heel blij met de producten en ik ga zeker weer eens kijken bij Big Bazaar, (Bij Big Bazaar verkopen ze niet alle producten en niet alle kleuren. Het aantal is beperkt).

xx

Geen opmerkingen: