woensdag 17 juli 2013

Favorieten Juni 2013

Hooii Hooii.
Het is alweer juni en dat betekent favorieten van de afgelopen tijd.
Max eye liner:
Deze eye liner had ik een keer gekocht bij Action voor maar een euro ongeveer, maar ik vind hem zo goed! beste budgetproof eye liner.

Zoals je ziet ziet er niet echt meer 'mooi' uit oeps..

Dove Caring Lipbalm & Double Dip  Swizzels Matlow:
Deze lippenbalsems zijn echt mijn favoriet deze maand! Ze blijven allebei lang op mijn lippen en ze ruiken lekker, zeker Double Dip. De Double Dip kan je kopen bij Ici Paris voor ongever 1,60 euro.

Rituals Touch Of Heaven:
Deze bodylotion heb ik al heel lang, maar ik wil hem maar niet weg doen of opmaken omdat hij zo lekker ruikt. Online kost deze 15 euro.


E.l.f. professional Total Face Brush:
Je zal het niet geloven (of wel) maar deze make-up kwast koste maar 1 dollar in Amerika.
Hij is lekker zacht en heeft een mooie kleur!

Gouden ketting van primark:
Ik was heel lang opzoek naar ene gouden ketting met 'grote' ringen. Ik was in Primark en toen zag ik deze hangen, ik vond hem wel duur voor de 'normale Primark prijs'. Hij koste 5 euro.


xx

Geen opmerkingen: