vrijdag 14 juni 2013

Mini shoplog Zaandam Juni




Hooii Hooii.
Afgelopen donderdag ging ik naar Zaandam, in Zaandam heb ik een paar dingen gekocht. Het is niet veel maar ik laat het toch even zien.

Toilettas Etos 7,99 euro:
Ik was al heel lang op zoek naar een grote praktische toilettas, Ik zag op een paar beauty site's deze roze/rode toilettas. Iedereen die hem had gekocht was er enthousiast over, dus toen ik in Zaandam was ben ik even naar de Etos gegaan. Toen ik hem had gekocht wilde ik meteen op vakantie gaan haha! Ik vind hem gewoon mooi en lekker groot.

De tas heeft twee ritsen. In de voorste rits kan je je tubes, flesjes etc. in het elastiek binden. Heel handig.

Je kan je kwasten, mascara, eyeliner, lipgloss, pennen enz. hier kwijt:
In de andere rits kan je overige producten kwijt, er zijn 2 'vakken'.
In het kleine zakje kun je je kleine producten in bewaren.
Ik ben er super blij mee, ik raad hem zeker aan!

Concealer Essence 1,99 euro:
Ik was niet alleen op zoek naar een toilettas maar ook naar een concealer. Ik was in Kruidvat en toen zag ik deze concealer van Essence. Ik dacht die kan ik wel uitproberen.
Aan de onderkant moet je draaien en na miljoen keer gedraaid te hebben komt er een beetje concealer uit. Het is genoeg voor 2 ogen. Ik gebruik 04 'Soft Honey'

Oordopjes Action 0,99 euro:
De laatste tijd gaan al mijn muziek oordopjes stuk of ik ben ze kwijt. Dus heb ik deze oordopjes gekocht bij de Action. Ze doen het goed en hij is ook niet duur.


Jurk Coolcat 10 euro:
Ik ben lang niet bij Coolcat geweest, en toen ik er langs liep zag ik een rek vol met korting van 7,5, 10 en 20 euro. Toen zag ik dit jurkje: zwart met 'Love You' erop en een mond. Ik vind hem heel leuk! Hij koste ook maar 10 euro.
De achterkant is helemaal zwart.
 Hij was eerst 19,95 euro.

Dit was alles wat ik gekocht heb.
xx

Geen opmerkingen: