maandag 17 juni 2013

Mini shoplog Big Bazar Juni

Hooii Hooii.
Ik ben vandaag naar de stad gegaan en ik heb een paar dingetjes gekocht. Alles wat ik heb gekocht is van de Big Bazar.


Labels voor koffer 1,29 euro:
Ik keek in de Big Bazar volder en daar zag ik deze 'labels' voor aan je koffer. Aan het begin van dit jaar hadden we nieuwe koffers gekocht want die van vorig jaar waren stuk gegaan. De nieuwe koffers zijn zwart dus we iets fels of kleurrijks nodig zodat we meteen konden zien of die van ons zijn. Heel handig!
 We hebben: 'NO, IT'S NOT YOURS!' en 'NOT YOUR BAG!'.

Maybelline NY oogschaduw palette 2,99 euro:
Toen ik in Big Bazar was zag ik make-up van Maybelline! Ik wist niet dat ze die in Big Bazar verkopen. En ze hadden ook een actie; 2 voor 5 euro. Dus kocht ik deze palette en lippenstift.
 Bijna alle make-up die ze daar verkopen zijn oude producten die niet meer in de winkels worden verkocht.
 Op de achter kant staat een gebruiksaanwijzing, handig!
 De kleuren (allemaal met glitter): crème, licht bruin, groen en zwart.

Maybelline NY lippenstift 2,99 euro:
Zoals ik al eerder zei heb ik deze lippenstift samen gekocht met de pallete.
 Nummer 156 Anemone.
 Wauw!

xx



Geen opmerkingen: