maandag 20 mei 2013

Tag: The I ♥ spring tag

Hooii Hooii.
Het is Lente dus dat betekent I love spring tag! Kijk hieronder voor de tag.



Wat is jouw...

...favoriete spring nagellak?
Dat zijn 2 pastel kleuren de één van Catrice en de ander van Rimmel: Catrice 240 Sold Out For Ever, Rimmel 415 Instyle Coral


...Must have lip kleur deze Lente?
Dat is de 'Stay with me' longlasting lipgloss van Essence. Hij is heel erg mooi roze.

...favoriete spring dress?
 In Nederland is het soms net iets té koud voor een jurk maar toch heb ik deze vraag gesteld. Deze jurk van H&M heb ik sinds vorig jaar en sinds dien vind ik hem geweldig!
 Er zit een mooie bloemen print op.


...favoriete bloem?
Dat zijn rozen. Ik vind ze mooi maar ze zijn ook romantisch!

...favoriete spring sjaal of  accessoires?


...welke spring trend ben je het meest opgewonden over?
In de lente vind ik de trend pastel kleuren of juist felle neon kleuren leuk!


... favoriete bodyspray of parfum?
Mijn Avril lavigne van 100 ml.
Douglas:
15 ml - 15,95
30 ml - 23,45
50 ml - 32,85
...favorite thing about spring?
 Eigenlijk alles! Het word weer warmer in Nederland plus dan word het langer licht buiten, i love it!
...ben jij een spring cleaner?
Ik ruim meestal mijn kleding kast op als het Lente is. Mijn kleding-style is ook heel erg veranderd de laatste maanden. Verder ruim ik eigenlijk altijd mijn kamer op.


I wish I had this! ♥

(Lente is van 20 maart t/m 21 juni)

xx

Geen opmerkingen: