woensdag 29 mei 2013

Landen/steden waar ik nog naartoe wil

Hooii Hooii.
(Bijna) elk jaar ga je op vakantie. Maar niet altijd waar je naar toe wil gaan, bijv. met je ouders op de camping waar je niemand kent en geen bereik hebt. We dromen allemaal waar we wel een keer naartoe willen hoe dan ook. Ik heb een lijste gemaakt met de landen en steden waar ik een keer naar toe wil (of 2,3..4). Kijk snel verder.



1. New York:
Hier wil ik een keer naartoe met kerst of met nieuwjaar met de zomer mag ook! Het is een mooie stad met veel winkels, dus lekker veel shoppen!
Het park lijkt me ook veel leuk.

2. Londen:
Ik ben wel eens een keer naar Engeland gegaan maar nog nooit naar Londen zelf. Hier kan je volgens mij ook heerlijk shoppen
Large

3. Hawaii:
Een echte relax vakantie, heerlijk! Als ik het (heel) even druk heb gehad is het lekker om hier uitrusten.  Bijv. in de mei vakantie, of gewoon in de zomer ;).
Large

4. San Francisco:
San Francisco me een mooie stad, het spreekt me aan.
Large

5. Curaçao:
Ik wil zeker ook een keer naar Curaçao gaan. Volgens kij kan je hier heel goed uitgaan inde avond. En je kan er lekker shoppen.

Post_display_27dc8493f3c96c406543bc39eca0f760_large

6. San Diego:
Ik ga dit jaar in de zomer een rondrijs maken in Amerika en dan ga ik ook naar San Diego, ik heb er super veel zin in. Ik kan niet wachten!
Large
Dus als ik terug ben kan ik deze van mij lijstje schrappen.

Waar wil jij een keer naartoe?

xx

Geen opmerkingen: