dinsdag 7 mei 2013

Favorieten April 2013

Hooii Hooii.
Vandaag laat ik jullie mijn favorieten van de maand april zien.



Ring en oorbellen van SIX:
Toen ik in Amsterdam aan het shoppen was ging ik ook even naar de SIX. Bij de SIX hadden ze een paar rekken vol hangen met dingen die sale waren, daar hingen deze oorbellen en ring. Ze kosten allebei 2 euro per stuk.

Garnier Miracle Skin Perfector B&B Cream:
In de B&B cream van Garnier zit dagcrème en foundation in één. Heel handig als je even geen zin hebt in foundation.
De achterkant:
 Zo ziet hij eruit op mijn huid:

Ik vind hem zelf iets te donker.  Er zit 50 ml in.

Rimmel London 60 seconden nagellak:
Deze nagellak van Rimmel heb ik gekregen voor mijn verjaardag. Hij kost ongeveer 4,99 euro. Hij heet: 310 Red Carpet en er zit 12 ml in. 
Dove Caring Lip Balm:
Wat hou ik van deze lip Balm! Hij maakt m'n lippen zacht alleen hij blijft niet zo lang zitten, jammer.

Hij koste ongeveer 2.99 euro. De Lip balm is transparant.



The body shop Cream Cleanser:
 Deze Cream Cleanser haalt al mijn make-up weg en dan ook alles! Ook deze heb ik in Amsterdam gekocht bij The Body Shop voor maar 1,49 euro.


Pluspunt: Er zit vitamine E in. Hier onder zit hij op mijn huid.  In deze Cleanser zit 60 ml.

 Parfum 'Hart' Big bazaar:
 Dit is ook zeker een favoriet, toen ik een keer in Big Bazaar liep zag ik allemaal kleine parfum flesjes. Ik ging een paar ruiken en toen pakte ik deze en wat rook hij lekker! Hij was 3 of 4 euro.

Het enigste nadeel is dat hij klein is en dat ze niet grotere flesjes verkopen is maar hij kan dan wel in mijn tas.
Wat een leuk flesje! 













Dove Silk Dry deodorant:
Dit is een 'roller deodorant', je rolt hem over je oksels. In deze deo zit geen alcohol en blijft 24 uur zitten.
 
De achterkant:

Wat zijn jouw favorieten van deze maand?
Dit waren al mijn favorieten van deze maand.

xx

Geen opmerkingen: