vrijdag 13 juli 2012

Nieuwe laptop + boksjes

Hooii Hooii,
Zou zoals je ziet heb ik een nieuwe laptop, mijn computer was 'gecrasht' en we konden hem niet maken dus heb ik een laptop gekregen. Het merk van de  laptop is Packard Bell. De laptop is zwart. Eigenlijk wou  ik wit of pink ofcours, maar toch heb ik nu een zwarte. (Ik heb de laptop al en hij is zo leuk!) Ik heb ook nu een webcam en dat wouw ik eerst altijd maar nu heb ik er dan één en dat is te gek!

Ook heb ik nieuwe boksen gekregen voor het geluid natuurlijk. Ze doen het heel goed hihi. De boksen had ik al iets langer dus dat was een verrassing. Haha en ik was er blij mee! Het merk  van de boksjes zijn Hama. Ze boksjes zijn zwart met wit.


Het merk staat op de bovenkant.

Als je hem opendoet.

 
Ik heb 1 grote boks, voor de bas.

 
Als je hiermee naar rechts draait gaat hij harder en links zachter. De volume knop dus.

 
En 2 kleine boksjes. Deze staat naast mijn laptop zelf.

 
En deze staat op de printer. 

Nou dat waren mijn nieuwe 'aankopen'. 

xx

Geen opmerkingen: