donderdag 26 juli 2012

DIY: palmboompjes op je nagels met etos long lasting

Hooii Hooii.
Het is zomer er daar horen natuurlijk zomer nagels bij. Warm weer is het nog niet maar dat komt wel, hoop ik. Palmbomen zie je in verschillende landen en zeker in Amerika. Voor jullie heb ik palmbomen op mijn nagels gemaakt. Ook leg ik jullie uit hoe je het moet doen.

Bij Etos kan je bij elke  15 euro een gratis nagellakje krijgen. Ik heb er ook 1. Het is een licht groene, het nummer is 0412. Verder heb ik ook een Catrice nagellak gebruikt hij heet: Sold Out For Ever, nummer 240. En een topcoat van Black onyi.
 


Wat heb je nodig:
- 2 verschillende kleuren, die dicht bij elkaar liggen (qua kleur)
- een top/base coat
- een saté prikker  of een special stift voor de palmbomen


1. lak je nagels

2. lak de helft van je nagels met een andere kleur.

3. Maak palmbomen met behulp van een speciale stift of iets anders.

4. Lak je topcoat op je nagels. En je bent klaar!

xx

Geen opmerkingen: