vrijdag 11 mei 2012

Shoplog

Hooii Hooii.
Deze week heb ik weer geshopt en een paar dingen gekocht. En dat zijn: 2 nagellakjes  bij de Kruidvat ,want er was 1+1 gratis nagellak (allebei van Catrice). Ik heb ook (weer) een jurkje gekocht bij de Primark.

mijn nagellakjes:


nagellakjes:
Deze 2 nagellakjes zijn van Catrice (2.50 euro). De groene heet 240 Sold Out For Ever. En de zilveren (metallic) heet Captain sparrow's boat.
Bril:
De bril die je hieronder ziet is van Big bazar. Alle brillen kosten daar tijdelijk 1 euro. Dus ik ging kijken op en een leuke tussen zat, en ja! Ik heb deze ge kozen. De bovenkant is roze, en de glazen zijn gewoon zwart.


Ik heb ook een jurk gekocht bij de Primark, hij was maar 2 euro. Primark is altijd wel goedkoop, maar zo!
Dit zijn de knopen, ik vind ze heel mooi.
De jurk opgevouwen.                                                                           Dit waren al mijn  aankopen.      xx

Geen opmerkingen: