vrijdag 18 mei 2012

Favorieten april

Hooii Hooii.
Ik heb weer mijn favorieten van deze maand, veel lees plezier!

Catrice nagellak ultra nude:
Deze nagellak is net nieuwe, en ik ben er al grote fan van! Het is een 'nude' kleur. Ik wou al een mooie nude kleur, en toen zag ik deze bij Kruidvat voor maar 2.50 van Catrice. En ik wou hem hebben. Het is een nieuwe kleur en een nieuw kwastje.


































Deodorant Nivea Invisble:
Ik vind deze deodorant heel goed! Je oksel ruikt aan het einde van de dag nog steeds naar deze deo. Alleen toen ik ging sporten, toen rook ik hem niet meer zo naar de deo, dus... 48 uur, denk het niet. Dit product heb je misschien al gezien bij  deze shoplog.
Dove  go fresh:
Dit doe ik altijd op vakantie aan het einde van de dag op mijn voeten , want dan doen mijn voeten zeer van al dat lopen en dat is dan heel verfrissend. Hij ruikt b.t.w. heel lekker, naar komkommer!



















Johnson's baby oil:
Hieronder zie je een (baby) olie voor je lichaam, van  het merk Johnson's. Ik had hem gekocht omdat ik een droge huid heb, het helpt heel goed. Hij koste iets van 1.99 euro denk ik. 
Catrice Allround mascara:
Deze mascara heb ik al zo lang maar hij is nog steeds goed. Maar vanochtend heeft hij het helaas begeven, ik maakt hem open en hij brak af. Echt jammer! Maar hij is wel een aanrader.

 Hier rechts heb ik hem opgedaan.












 
























Lip Balm juicy strawberry:
Deze lipbalsem is van Primark. Ik had hem een keer gekregen van iemand maar ik vind hem zo lekker ruiken, naar strawberry/aardbei. Hij is roze en hij plakt goed aan je lippen. Alleen moet je met je vinger in het potje om op je mond te smeren. En dat vind ik niet zo fijn, want dan kan hij ook gauw vies worden.
Hij kost 1.99 euro.







Deodorant Dove silk dry anti transpirant:
Dit is een 'roller' deodorant van Dove met 0% alcohol, en 24 uur werkend. Deze deo werkt inderdaad 24 uur lang. Dus dat is een pluspunt. Ik heb deze deo wel lang (je kan er lang mee doen). Nog een pluspunt haha.

Dat waren al mijn favorieten van de maand April.

xx

Geen opmerkingen: