zaterdag 7 april 2012

favorieten Maart

 Hooii Hooii.Ik dacht het word wel eens tijd voor mijn favorieten van Maart want ja de maand Maart is al afgelopen. Hier zie je al mijn favoriete. 


Dit is Loreal  Elvive intens-glad. Het is een crèmespoeling, hij ruikt zo lekker! Daarom is hij ook bijna op. Ik zie wel verschil tussen bijv. Loreal of een heel goedkoop merk. Ik weet niet zo goed hoe duur hij was maar volgens mij rond de 3 euro.



 Dit is nagellak van Catrice. Deze heb ik net nieuw gekocht want ik had maar 2 nagellekjes van Catrice. Ik  vind Catrice goed en ze hebben hele mooie kleurtjes! Hij heet Pimp my Shrimp. Hij koste 2.50.







Hier heb je weer een nagellak maar dan van Essence colour&go. De kleur vind ik heel mooi! Hij is net niet goud en ook net niet zilver. De naam van deze nagellak is Gold rush. Hij was 50 cent.

 Dit is mijn Parfum van Playboy. Zoals je ziet is hij al bijna leeg :(. maar ik heb hem al een tijdje. Ik heb hem in Amerika gekocht (vorig jaar). En daar was hij 10 dollar. Hij rukt heerlijk!
 Je zal vast denken van wat is dat nou weer. Nou het is een body lotion  voor je lichaam natuurlijk. Ik had hem gratis gekregen bij een hotel. De bodylotion ruikt naar mango. Ik ben niet zo een mango fan maar hij ruikt geweldig! Ik heb er ook wel 5 van die dingen.











Toen ik in de stad was en naar de Primark ging toen zag ik bij de accessoires deze leuke kettingen hangen, ze waar maar 2 euro! Een koopje, ik heb ze gelijk gekocht













Dit is essence lipgloss. Ik heb hem heel lang geleden gekocht. Dus ik weet niet meer wat hij koste.

Hier onder zie je hem. 


























Nog niet zo lang geleden had ik dit armbandje gekocht en ik ben er nu al verliefd op! Het zijn verschillende kleurtjes en aan de boven kant zitten diamantjes. Hij koste maar 1 euro bij de Big bazar.














Bedankt voor het lezen.xx Denise




Geen opmerkingen: